Závod F1 Classic, F1, DTM Classic

Datum: 9. – 10.12.2022
Místo: klub MK-Most, Albrechtická 414/1, Most 434 01

Uzavírka přihlášek do závodu bude 1.12.2022 23:59

Časový harmonogram:

pátek16:00 – 22:00registrace
16:00 – 01:00volný trénink žáci ve 23:00 mají povinnost jít spát
sobota7:30 – 8:30měřený trénink F1 Classic
8:30 – 8:35modely uložit do parc fermé
8:35 – 8:50uzavřená přejímka modelů
9:00start kvalifikace, pořadí určeno přihlášením

Závodní systém:

Pořadí na startu F1 bude podle výsledku závodu F1 Classic a následné pořadí DTM dle výsledku F1.
Závod se jede v pořadí F1 Classic, F1 a DTM.

Závod je vyhlášen pro jednotlivce, délka závodu je vypsána na 42 minut v případě 3 skupin (18 závodníků). Střídání drah bude podle hostující dráhy.

V případě velkého počtu závodníků může být jízdní čas upraven.

Startovné za každou kategorii 190,-Kč, startovné zahrnuje jeden pár předbroušených označených mechových kol.

Vratná záloha na disky pro kategorii F1 Classic a DTM činí 100,-/pár. Disky za kategorii F1 se nevrací.

Společná pravidla pro modely

Model, karoserie

Jedná se o závodní automobily firmy Policar a Slot.it s maximálním důrazem na autentičnost modelu.

Lze použít model tzv. White kit, nabarvení modelu musí být dle reálné závodní předlohy libovolného auta s minimálně 1 hlavním sponzorem a jedním vedlejším sponzorem (Shell/Dunlop; Mischelin/Castrol atd…)

Model musí obsahovat veškeré přiložené díly interiéru i exteriéru.

Podvozek – Chassis

Je dovolený podvozek pouze k danému typu modelu dodávaný v balení RTR

Vodítko

Může být zachováno původní, nebo může být nahrazeno vodítkem CH07

Motorové klece a motory

Jsou dovoleny motorové klece typu in-line a motory určené pro dané modely.

Pastorky a převody

Jsou dovolené pouze standardně dodávaných spolu s modely – rozsah ozubení lze měnit v rozsahu nabízené výrobcem.

Přední kola

Disky – jsou dovolena pouze stejná, jako jsou v balení RTR

Zadní kola

Budou zakoupeny na startu, disky budou zálohovány, po závodě je bude možné vrátit (F1 Classic, DTM).

Disky musí být opatřeny plastovým výpletem.

Pneu – budou mechové, nahrubovány na základní rozměr.

Minimální průměr zadních kol na startu

F1 Classic – 20,5mm
F1 – 21mm
DTM – 19,5mm


Volný materiál

Šroubky klece, šroubky karoserie, kartáčky, kablíky k motoru, dovážení modelu je dovoleno použití olova, zinkochromu a tungstenové zátěže s umístěním pouze na podvozek modelu. Gumové uchycení zadního spojleru v původním místě s kopií tvaru originálních nosníků.


Kudy k nám

Ulicí Zdeňka Štěpánka -> Česká -> Maršála Rybalka – na jejím konci brankou do areálu Střediska volného času až k našemu venkovnímu posezení – viz mapka.