1. závod v kategorii DTM Classic a F1 Classic

Datum: 17. – 18. 7.2020
Místo: klub MK-Most, Albrechtická 414/1, Most 434 01

Důležité sdělení pro účast v závodu.

Prosím přečtěte si a vyplňte následující formuláře.



Časový harmonogram:

pátek16:00 – 22:00registrace
16:00 – 01:00volný trénink žáci ve 23:00 mají povinnost jít spát
sobota7:30 – 8:30měřený trénink F1 Classic
8:30 – 8:35modely uložit do parc fermé
8:35 – 8:50uzavřená přejímka modelů
9:00start kvalifikace, pořadí určeno přihlášením

Pořadí na startu DTM bude podle výsledku závodu F1 Classic.

Závodní systém:

Závod je vyhlášen pro jednotlivce, délka závodu je vypsána na 60 minut v případě 3 skupin (18 závodníků). Střídání drah bude podle hostující dráhy.

V případě velkého počtu závodníků může být jízdní čas upraven.

Startovné 270,-Kč, startovné zahrnuje 2ks (párů) předbroušených označených mechových kol.

Vratná záloha na disky činí 100,-/pár

Pravidla pro modely

DTM classic

Model, karoserie

Jedná se o závodní automobily DTM fy Slot.it s maximálním důrazem na autentičnost modelu.

Lze použít model tzv. White kit, nabarvení modelu musí být dle reálné závodní předlohy libovolného auta s minimálně 1 hlavním sponzorem a jedním vedlejším sponzorem (Shell/Dunlop; Mischelin/Castrol atd…)

Model musí obsahovat veškeré přiložené díly interiéru i exteriéru.

Podvozek – Chassis

Je dovolený podvozek pouze k danému typu modelu dodávaný v balení RTR

Vodítko

Může být zachováno původní, nebo může být nahrazeno vodítkem CH07.

Motorové klece

Jsou dovoleny motorové klece typu in-line pro motory V12 offset 0,0; offset 0,5; offset 1,0

Odpružení klece je dovoleno s použitím CH47b s různou tuhostí pružin a CH09 s různou magnetickou silou.

Motor

Je dovolený motor typu V12/4 s kódovým označením MX15

Pastorky

Možno použít pastorky typu PI08; PI09; PI10; PI11 (PIMX)

Převody

lze použít převody:

GI/GO23-al/BZ; GI/GO24-al/BZ; GI/GO25-al/BZ; GI/GO26-al/BZ; GI/GO27-al/BZ; GI/GO28 al/BZ; GI/GO29-al/BZ; GI/GO30-al/BZ;

Přední kola

Disky – musí mít stejný průměr jako disky dodávané v modelu RTR a opatřeny plastovým výpletem.

Pneu – jsou povolené pneumatiky typu Z0 PT07, nebo základní dodávané v balení RTR

Zadní kola

Budou zakoupeny na startu,

Disky budou zálohovány, po závodě je bude možné vrátit

Pneu – budou mechové, nahrubovány na základní rozměr 21mm (směs bude upřesněna)

disky musí být opatřeny plastovým výpletem.

Minimální průměr kol na startu je 19,5mm

Volný materiál

Osy, šroubky klece, šroubky karoserie, kartáčky, kablíky k motoru, dovážení modelu je dovoleno použití olova, zinkochromu a tungstenové zátěže. Gumové uchycení zadního spojleru v původním místě.


F1 Classic

Model, karoserie

Jedná se o závodní automobily F1 Classic fy Policar s maximálním důrazem na autentičnost modelu.

Lze použít model tzv. White kit, nabarvení modelu musí být dle reálné závodní předlohy libovolného auta s minimálně 1 hlavním sponzorem a jedním vedlejším sponzorem (Shell/Dunlop; Mischelin/Castrol atd…)

Model musí obsahovat veškeré přiložené díly interiéru i exteriéru.

Podvozek – Chassis

Je dovolený podvozek pouze k danému typu modelu dodávaný v balení RTR

Vodítko

Může být zachováno původní, nebo může být nahrazeno vodítkem CH07

Motorové klece

Jsou dovoleny motorové klece typu in-line určená pro dané modely.

Motor

Je dovolený motor PMX01

Pastorky

Možno použít pastorky PPI429o15.

Převody

lze použít převody: PGS8016; PGS8017; PGS8018;

Přední kola

Disky – jsou dovolena pouze stejná, jako jsou v balení RTR

Zadní kola

Budou zakoupeny na startu,

Disky budou zálohovány, po závodě je bude možné vrátit

Pneu – budou mechové, nahrubovány na základní rozměr 21mm (směs bude upřesněna)

disky musí být opatřeny plastovým výpletem.

Minimální průměr kol na startu je 20,5 mm

Volný materiál

Šroubky klece, šroubky karoserie, kartáčky, kablíky k motoru, dovážení modelu je dovoleno použití olova, zinkochromu a tungstenové zátěže s umístěním pouze na podvozek modelu. Gumové uchycení zadního spojleru v původním místě s kopií tvaru originálních nosníků.